|
||||
|
||||
![]()
Source DC Comics
![]() ![]() The 80th anniversary of Batman collides with the 35th anniversary of the Teenage Mutant Ninja Turtles in this stunning concluding miniseries to the BATMAN/TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES trilogy. Our heroes have battled the evil of the Foot Clan in Gotham City and Bane in New York, but now Krang has gotten his hands on the most dangerous technologies in the DC Universe—and no universe is safe from his wrath! Co-published with IDW. Written by: James T Tynion IV Art by: Freddie E Williams II, Jeremy Colwell Cover by: Freddie E Williams II Variant cover by: Kevin Eastman Specs U.S. Price: 3.99 On Sale Date: May 1 2019 Color/B&W: Color Trim Size: comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
J'ai voulu essayer, mais peu convaincu par cette univers qui fait un amalgam du Batverse et des TMNT
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
j'ai kiffé les deux premiers.
c'est marrant et c'est bien gratté. par contre urban les publie dans des formats trop petits.
|
||||
|
||||
Ouais mais c'est à 10 euros!
![]()
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles II #6 | scarletneedle | Singles | 1 | 14/04/2018 14h53 |
Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles II #5 | scarletneedle | Singles | 0 | 19/03/2018 18h19 |
Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles II #4 | scarletneedle | Singles | 0 | 15/02/2018 22h10 |
Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles II #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 12/01/2018 22h22 |