|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Spinning out of the events of “The Joker War” and Detective Comics #1027 comes a tale of the beginning of the end for Gotham City’s status quo. With tensions flaring and a new mayoral candidate making his anti-hero agenda known to the city, Batman and his allies are stretched thin to keep the peace. But just as things couldn’t look any worse, a string of gruesome murders has left a trail of the most corrupt in Gotham City losing their heads…literally. If Batman doesn’t quickly find the killer-the Dark Knight will be next. Detective Comics #1028 Written by Peter J. Tomasi Pencils Nicola Scott Inks Nicola Scott Colored by Trish Mulvihill Cover by Kenneth Rocafort Release Date: October 13, 2020 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Je viens de voir "commissaire Bullock", c'est le signe qu'il faut que je lâche les mutants pour me remettre à jour sur Batman.
En même temps, ça fait un bout que j'en ai pas lu, j'étais concentré sur d'autre pans de l'Univers DC.
Je parle comics en vidéo ! ![]() "La lumière pense voyager plus vite que quoi que ce soit d'autre, mais c'est faux. Peu importe à quelle vitesse voyage la lumière, l'obscurité arrive toujours la première, et elle l'attend. " - Terry Pratchett - |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Detective Comics #974 | scarletneedle | Singles | 4 | 10/02/2018 15h40 |
Detective Comics #973 | scarletneedle | Singles | 3 | 23/01/2018 14h08 |