|
||||
|
||||
![]()
Source Dark Horse
![]() ![]() One by one, The Magic Order have been murdered, paying the price for Cordelia Moonstone using black magic back in volume one. Now she’s forced to turn to the most unlikely allies in a bid to make sure the Earth remains protected when she’s gone. • Six issue series. Creators Writer: Mark Millar Artist: Matteo Buffagni Colorist: Giovanna Niro Letterer: Clem Robins Cover Artist: Matteo Buffagni Genre: Fantasy, Horror Publication Date: December 04, 2024 Format: FC, 32 pages; Miniseries Price: $4.99 Age range: 18+ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Le parti pris "1 dessinateur par volume", outre les facilités de Millar, c'est pour moi un des défauts de la série
|
|
||||
|
||||
Je pense que c'était pas prévu au départ et c'est juste le fait que Coipel a abandonné au second volume que c'est devenu ce principe un volume par dessinateur...
Vous voulez faire un cadeau comics ou mangas ou vous faire plaisir pendant le confinement? Soutenez une librairie indépendante et profitez de l'envoi postale en colissimo à 0.01€. https://librairie-otakus.fr/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Magic Order 2 #6 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 20/03/2022 16h48 |
The Magic Order 2 #4 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 02/02/2022 11h43 |
The Magic Order 2 #1 | scarletneedle | Singles | 12 | 30/09/2021 20h41 |
The Magic Order #6 (of 6) | Fletcher Arrowsmith | Singles | 0 | 12/02/2019 21h37 |
The Magic Order #1 | scarletneedle | Singles | 33 | 15/06/2018 21h23 |