|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Resources
![]() (W) Scott Snyder, Kyle Higgins (A) Javi Fernandez (CA) Lee Weeks Don't miss this twisted tale from the pages of the game-changing event "Batman: Knightfall"! Thirty years after Bruce Wayne was broken and failed to take back the mantle of the Bat, Jean-Paul Valley, now known as Saint Batman, has turned Gotham into the city of his dreams. In his new order, killing has become commonplace and criminals live in constant fear-all in the name of justice. But just when all seems lost, a new hope for Gotham City rises...the son of Bane! In Shops: Oct 16, 2019 SRP: $5.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
C'est quoi ? Cela se situe où dans la continuité par rapport aux séries actuelles ?
|
|
||||
|
||||
C'est hors-continuité à proprement parler, mais ça explore les différents univers du Dark Multiverse...
|
|
||||
|
||||
Bin, c'est dans la continuité du Dark Multiverse : des Elseworlds qui ont eu lieu ailleurs.
|
||||
|
||||
Dc découvre les What if ?
|
|
||||
|
||||
Les Elseworlds existent depuis longtemps.
Le 1er n'est Gotham By Gaslight d'ailleurs.
|
||||
|
||||
Elseworlds et What If ont des principes différents quand même. Les Elseworlds transposent les héros dans un endroit, une époque différente. Les What If changent un élément d'une histoire familière.
|
|
||||
|
||||
Bin, The Nail alors.
![]()
|
||||
|
||||
Tu admettras que c'est plus l'exception que la règle.
|
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Tales from the Dark Multiverse: Blackest Night #1 | scarletneedle | Singles | 7 | 13/11/2019 18h04 |
Tales from the Dark Multiverse: The Death of Superman #1 | scarletneedle | Singles | 4 | 06/11/2019 18h48 |