|
||||
|
||||
![]()
Source AV Club
![]() (W) Kurt Busiek (A/CA) John Paul Leon Bruce Wainwright is not the man he believed himself to be. He never was. But when you've unleashed horror on the world... what can you do about it? Is Bruce human after all? Or has he become more than a man? It's the unmissable finale of one of the best-reviewed miniseries of the year, sure to go down as a modern Batman classic! In Shops: Nov 27, 2019 SRP: $5.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hell Yeah!
Les problèmes des auteurs sont derrière eux! ![]() (et j'espère très loin d'eux)
|
||||
|
||||
Je vois aucune des planches mais savoir que ça va sortir enfin me suffit.
|
|
||||
|
||||
Le format des images .webp n'est pas visible sous tous les navigateurs (ce qui est très con).
Sous Firefox, ça passe.
|
||||
|
||||
Rholalala !
![]() |
|
||||
|
||||
Vivement un beau HC.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Batman: Creature of the Night #3 | scarletneedle | Singles | 13 | 07/11/2019 20h50 |
Batman: Creature of the Night #2 | scarletneedle | Singles | 6 | 28/12/2017 15h13 |
Batman: Creature of the Night #1 | scarletneedle | Singles | 26 | 26/11/2017 00h10 |