|
||||
|
||||
![]()
Source Dark Horse
![]() ![]() In this blood-chilling finale, the martian hero Barbalien faces age-old hatred from Mars and Earth as he clashes with the bounty hunter after his head--and tensions finally boil over between his two lives as a police officer and hero, leaving the young man hes come to love in the dangerous crossfire of an inevitable riot. Creators Writer: Tate Brombal, Jeff Lemire Artist: Gabriel Hernandez Walta Colorist: Jordie Bellaire Cover Artist: Gabriel Hernandez Walta, Nick Robles Genre: Action/Adventure, Science-Fiction, Superhero Publication Date: March 24, 2021 Format: FC, 32 pages; Miniseries Price: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Le #4, lu ce matin, était encore une fois énorme avec des thèmes qui me parlent, me touchent.
|
|
||||
|
||||
Le dessin est super classe. J'ai laché l'univers Black Hammer parce que je le suivais en digital et j'ai plus de temps à consacrer à des écrans supplémentaires mais ça donne envie de s'y remettre.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Barbalien: Red Planet #4 | scarletneedle | Singles | 1 | 13/02/2021 15h01 |
Rogue Planet #1 | Dhargo | Singles | 0 | 21/05/2020 19h22 |