|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Written by MARK WAID Art and cover by DAN MORA Variant cover by BJORN BARENDS 1:25 variant cover by DAVID NAKAYAMA 1:50 variant cover by DANIEL SAMPERE Embossed Foil Magog Helmet variant cover ($7.99 US) $3.99 US | 32 pages | Variant $4.99 US (card stock) ON SALE 10/17/23 The return of Boy Thunder! To find and save Superman’s former protégé, the World’s Finest duo bridges the dimensional gulf between their world and an Earth with a jaded Superman, a broken Batman, and a war-hungry Wonder Woman—the world of Kingdom Come! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Que ce titre est bien et cet arc s'annonce bonnard!
|
||||
|
||||
Toujours un vrai régal cette série !
Une attente mensuelle !! |
|
||||
|
||||
Oui c'est vraiment dans ce qui se fait de mieux en super-héros en ce moment.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Sur l'utilisation de Kingdom Come dans la continuité, Geoff Johns avait fait fort avec Thy Kingdom Come sur JSA. Là c'est Waid, le papa de ce futur, qui s'y colle, c'est autant excitant.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() C'est pour moi le meilleur run de Geoff JOHNS chez DC (avis qui n'engage que moi.) J'avoue que je vais me laisser tenter par vos critiques élogieuses et me prendre les livres en VF. Et puis je me dis que si Mark WAID fait quelque choses d'exceptionnel, lorsque Geoff JOHNS s'en emparera (I want to believe) cela me fera encore plus plaisir ![]() |
|
||||
|
||||
Source AIPT
![]() MARK WAID RETURNS TO THE WORLD OF KINGDOM COME! The return of Boy Thunder! To find and save Superman’s former protégé, the World’s Finest duo bridges the dimensional gulf between their world and an Earth with a jaded Superman, a broken Batman, and a war-hungry Wonder Woman—the world of Kingdom Come! Writer: Mark Waid Artist: Dan Mora Colors: Tamra Bonvillain Letters: Steve Wands Release Date: October 17, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Est-ce que le titre va perdurer avec le duo qui va sur Action Comics?
![]() |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Batman / Superman: World’s Finest #15 | Dhargo | Singles | 1 | 14/05/2023 09h30 |
Batman / Superman: World’s Finest #14 | Dhargo | Singles | 0 | 17/04/2023 07h17 |
Batman / Superman: World’s Finest #13 | EsseJi | Singles | 2 | 20/03/2023 18h37 |
Batman/Superman: World’s Finest #12 | EsseJi | Singles | 1 | 19/02/2023 10h29 |
Batman/Superman: World’s Finest #2 | scarletneedle | Singles | 2 | 16/04/2022 10h57 |