|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]()
Source DC Comics
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
J'attends toujours mon n°1034. J'ai hâte car j'ai adoré ce qu'ont fait Tamaki et Mora sur "Dark Detective". Et je suis joie de revoir Huntress.
A noter que Dan Mora sera absent de la série en Juin (remplacé par Viktor Bogdanovic) mais reviendra au n°1040 (je le lui ai demandé sur Twitter). |
|
||||
|
||||
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Introducing Mr. Worth! When his daughter is killed during the brutal crime wave gripping Gotham City, eight-foot-tall stack of muscle and money Roland Worth sets out on a path of revenge toward the prime suspect in the crime: Batman! The Dark Knight has been framed for murder, and to make matters worse, this grisly deed seems to be connected to yet another emerging villainous force on the horizon. It’s a rogues gallery explosions and this time there’s no mansion on the hill for Bruce Wayne to mount his counterattack! Plus, part one of “Huntress and the Hunted!” This two-part story zeroes in on Gotham’s own Violet Vengeance! In this chapter, her world is rocked by the gruesome murder of a dear friend…but there’s more to this sinister scene than meets the eye! Written by Mariko Tamaki Pencils Clayton Henry Dan Mora Inks Clayton Henry, Dan Mora Colored by Jordie Bellaire Cover by Dan Mora Release Date: April 27, 2021 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Je n'arrive pas à prendre le maire bandeau de pirate au sérieux
![]() |
|
||||
|
||||
Le Futur State était pas mal, j'avais presque envie de me mettre sur le titre mais bon, à 6 dollars le numéro, je me suis dit que j'étais pas assez motivé.
|
|
|||
|
|||
je suis également curieux de voir ce fait Tamaki mais d'une façon général à chaque fois que je vois désormais une preview avec Batman j'ai l'impression de voir la même chose. Je n'arrive plus à m'intéresser au personnage quelque soit le scénariste.
|
|
||||
|
||||
Punaise Arrow, j'ai exactement la même impression mais je ne l'avais jamais vraiment remarqué..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Detective Comics #963 | scarletneedle | Singles | 5 | 20/08/2017 11h30 |
Detective Comics #962 | scarletneedle | Singles | 0 | 05/08/2017 14h54 |
Detective Comics #961 | scarletneedle | Singles | 1 | 26/07/2017 13h36 |