|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() It’s another absolutely gorgeous and serene day in Pamela Isley’s lovely little new neighborhood! Everything and everyone here is wall-to-wall smiles! Nothing ever goes wrong, everyone is friends, and best of all, it’s made just for Ivy with lots and lots of love. Now, Pammy, don’t frown, don’t fuss, and don’t fret—just because this wasn’t what you thought you wanted, that doesn’t mean it won’t fit you like a glove! Now have some pie, dear, don’t think too hard, and just smile. Writer: G. Willow Wilson Artist: Ataguin Ilhan Inks: Mark Morales Colors: Arif Prianto Letters: Hassan Otsmane-Elhaou Release Date: July 4, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Le seul tie-in que je fais car il s'inclut dans l'ongoing que je suis.
|
|
||||
|
||||
Je pense qu'il y en a d'autres qui s’incluent vu les renvois à chaque fois à [I]Next Month in Knight Terrors[/I].
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Knight Terrors: The Joker #1 (of 2) | scarletneedle | Singles | 2 | 01/07/2023 19h42 |
Knight Terrors: First Blood #1 | EsseJi | Singles | 10 | 01/07/2023 15h49 |
Knight Terrors: Batman #1 (of 2) | scarletneedle | Singles | 1 | 30/06/2023 20h45 |
Knight Terrors #1 (of 4) | EsseJi | Singles | 2 | 13/04/2023 20h11 |
DC’s Terrors Through Time #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 09/10/2022 21h24 |