|
|
||||
|
||||
![]()
Source : AIPT
![]() ACTION! MYSTERY! ADVENTURE! Her name is Janet Van Dyne. She’s a hero. She’s a celebrity. She’s hunting a killer. His name is Victor Shade. He’s a villain. He’s an enigma. He just got killed. And together, they’re out to solve every mystery in the Marvel Universe…starting with their own. Al Ewing and Leonard Kirk bring you a whole new style of Avenging—from a whole new style of Avengers… Written by: Al Ewing Art by: Leonard Kirk (Artist), Alex Sinclair (Colorist) Cover Art by: Daniel Acuña Page Count: 36 pages Release Date: September 13, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ça fait plaisir de voir un titre marvel qui a l air d avoir une identité
|
||||
|
||||
Allez, je tente.
|
||||
|
||||
Ca a tout du bon petit sleeper slip.
|
|
||||
|
||||
jeme tate depuis qq jours... Si c est un format mini : maxi j'en suis (12 maxi), si c'est pour une "ongoing" (en ... 14 ? 18 ? 26 ? 43 épisodes) je ne sais pas...
Mais Leo Kirk est en forme.
|
||||
|
||||
Seul titre Avengers commandé depuis longtemps et je ne le regrette pas, vu cette preview. ^^
|
|
||||
|
||||
Ça fait trééés longtemps que je n’ai pas lu un titre Avengers mais avec Ewing , Kirk et le pitch , je me laisserais bien tenter
|